27-03-2014, 06:40 PM
De ceva vreme mi s-a aprins in bord din senin asa martorul de noxe si eroarea EMISSIONS WORKSHOP, toate bune si frumoase, masina merge normal...(am stat cu eroarea in bord asa 1 an si ceva, masina fiind a tatalui si nederanjandu-l acel bec daca a mers totul ok).
De o luna am schimbat volanta si ambreiajul masinii, si baietii de la un "celebru service" mi-au spalat motorul ...si la o zi dupa spalare masina nu mai are putere. Are unele momente cand isi revine dimineata la prima cheie, dar de scurta durata . Pur si simplu parca are 50 de cai, nu are forta in nici o treapta, se tureaza si creste in viteza mai greu. E deranjanta problema, merge cu ea asa de o luna, insa ai nevoie de o depasire si nu te poti baza pe masina
Mentionez ca e vorba de un seat toledo 3, 1.9 tdi, 105cp, 2005.
In urma unei testari cu vag com 12.10 mi-au rezultat urmatoarele :
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 DH HW: 028 101 186 4
Component: R4 1,9L EDC 0000SG 6093
Revision: 12345678 Serial number: SEZ7Z0D2853084
Coding: 0050071
Shop #: WSC 06401 785 00200
VCID: 6CDC73DA4F5CE17E43D
3 Faults Found
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 32.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.14 V
Temperature: 59.4°C
Temperature: 45.9°C
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 30.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 11000000
Absolute Pres.: 1081.2 mbar
Absolute Pres.: 2182.8 mbar
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.30 V
Bin. Bits: 11000100
Absolute Pres.: 999.6 mbar
Absolute Pres.: 2182.8 mbar
Pe langa astea mai am eroarea asta la mufa airbag cred
1 Fault Found
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Referitor la eroarea de Emissions workshop, am descoperit o mufa la un senzor rupta, am lipit-o a disparut eroarea cateva zile si acum a reaparut.
Va rog poate imi dati o parere. Mi s-a spus de mufa MAF..dar poate ma lamureste cineva mai bine. Multumesc.
De o luna am schimbat volanta si ambreiajul masinii, si baietii de la un "celebru service" mi-au spalat motorul ...si la o zi dupa spalare masina nu mai are putere. Are unele momente cand isi revine dimineata la prima cheie, dar de scurta durata . Pur si simplu parca are 50 de cai, nu are forta in nici o treapta, se tureaza si creste in viteza mai greu. E deranjanta problema, merge cu ea asa de o luna, insa ai nevoie de o depasire si nu te poti baza pe masina
Mentionez ca e vorba de un seat toledo 3, 1.9 tdi, 105cp, 2005.
In urma unei testari cu vag com 12.10 mi-au rezultat urmatoarele :
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 DH HW: 028 101 186 4
Component: R4 1,9L EDC 0000SG 6093
Revision: 12345678 Serial number: SEZ7Z0D2853084
Coding: 0050071
Shop #: WSC 06401 785 00200
VCID: 6CDC73DA4F5CE17E43D
3 Faults Found
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 32.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.14 V
Temperature: 59.4°C
Temperature: 45.9°C
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 30.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 11000000
Absolute Pres.: 1081.2 mbar
Absolute Pres.: 2182.8 mbar
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.30 V
Bin. Bits: 11000100
Absolute Pres.: 999.6 mbar
Absolute Pres.: 2182.8 mbar
Pe langa astea mai am eroarea asta la mufa airbag cred
1 Fault Found
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Referitor la eroarea de Emissions workshop, am descoperit o mufa la un senzor rupta, am lipit-o a disparut eroarea cateva zile si acum a reaparut.
Va rog poate imi dati o parere. Mi s-a spus de mufa MAF..dar poate ma lamureste cineva mai bine. Multumesc.