Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleme ABS
#1
Salut,
Am un Leon 1p, 1.4, 85 cp, an fabricatie 2007, benzina, 45000km. Revizia a fost facuta acum 3 saptamani, cauciucurile schimbate tot atunci.

Problema sta in felul urmator: pe 26 am mers cu ea, nicio problema. Pe 28 dimineata cand sa plec la munca...5 martori aprinsi in bord: ESP, ABS, servodirectie, check engine si frana de mana care apare la 4-5 minute dupa ce las frana jos, clipaie si bipaie. Am fost ieri la service (pana am ajuns acolo acul de benzina a luat-o razna, se misca aiurea; acul de la kilometraj ramane la 0), a pus-o pe tester - eroare de ABS (nu poate fi stearsa). S-au uitat la fire (sunt sobolani prin zona in care locuiesc), contactele sunt ok, nu au gasit nimic. Nu intra curent in pompa. Mi s-a recomandat sa merg la un centru de dezmembrari si sa fac proba cu o pompa+calculator sa vad daca se sting martorii. Daca nu, sa ma intorc sa o ia la puricat.

Si o alta intrebare...cam care sunt sansele sa se fi dus pompa+calculatorul asa, brusc? Gropi n-am luat, masina 32000km a fost condusa in Spania...Eu initial m-am gandit la un sobolan - stiind ca sunt prin zona.

Ce-i drept, acum vreo 2 luni si jumatate am plecat cu masina si dupa vreo 5 minute a inceput sa miroasa a ars (mie mi s-a parut ca miroase a plastic incins). Am fost cu ea la un service din apropiere, m-a intrebat daca am trecut prin balti (plouase), i-am zis ca nu am luat nicio balta, mi-a zis ca a intrat apa sub capota si de aceea miroase. In urmatoarele luni nu a mai mirosit insa a aparut problema cu ABS-ul. E posibil sa fi fost vreun scurt?

Daca a mai trecut cineva printr-o situatie asemanatoare sau daca are cineva cunostinte in domeniu v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat, solutie. E prima problema pe care o intampin cu aceasta masina.
Răspunde
#2
Verifica sigurantele din bord, fiecare in parte. Daca nu te pricepi, mergi la un electrician. Verifica si ca fiecare siguranta sa fie de amperajul care trebuie, nici mai mare nici mai mic.
Dupa, verifica sigurantele din capacul de pe baterie; daca una dintre ele e arsa, de acolo si erorile tale de ABS & co
NU exclud si alte posibilitati.
Bafta
Răspunde
#3
Bateria, sigurantele si alternatorul sunt in regula. Am lasat-o azi in service, a picat pompa ABS, trebuie inlocuita. Multumesc frumos pentru raspuns.
Răspunde
#4
NU bateria, ci in capacul de pe baterie exista niste sigurante, separat de cele din bord.
Esti primul pe care il aud ca-i cade pompa de ABS.
Răspunde
#5
Da, sigurantele (cele de pe baterie) au fost verificate de 2 ori, in 2 locuri diferite. Un electrician mi-a spus ca s-a produs un scurt in pompa. Asta dupa ce a demontat-o.
Răspunde
#6
Aaa... ok, in cazul asta e de inteles.
Eu stiam ca SEAT are cateva puncte forte, iar unul dintre ele este partea de ABS, care nu prea cade. Dar in cazul unui scurt circuit, e posibil orice.
E un picut cam naspa, stiu ca nu e foarte ieftin.
Bafta multa in continuare
Răspunde
#7
da, cam scump...am incercat sa o iau prin cineva care lucreaza la Altosyncro - 4700 ron. Cum nu am de unde sa scot suma asta asa, peste noapte, am dat comanda la o piesa din dezmembrari (am gasit piesa cu acelasi cod, din fericire). Macar temporar.
Răspunde
#8
Si eu tot un raspuns de asta am primit: 1100 - 1200 de euro; eu am avut noroc ca se arsese doar siguranta (de care multi meseriasi nu stiau)
Sa stii ca dezmembrarile sunt o solutie si de multe ori nu doar temporara.
Sper sa nimeresti o piesa buna si sa nu fii nevoit sa bagi 1.000 si de euro in piesa noua.
Bafta multa
Răspunde
#9
Sper ca piesa comandata sa fie ok. Acum, din ce am vazut, unitatea ABS are doua coduri: unul la vedere, al doilea pe lateral la care nu am acces (ala presupun ca e calculatorul). Primul mecanic mi-a zis sa iau codul care e la vedere si sa caut piesa. Electricianul mi-a zis ca e, de fapt, codul celalalt. El luase o pompa de pe nu stiu unde, a probat-o si nu a mers. A luat-o in functie de codul scris pe lateral, nu cel la vedere.

Eu am comandat pompa in functie de codul care e la vedere (din cauza electricianului care ofticat fiind ca nu ii duc lui pompa comandata sa o monteze, a montat pompa veche pe masina fara sa imi mai spuna si codul scris pe lateral desi il rugasem si toate eforturile urmau a fi rasplatite), sa vedem daca se potriveste si daca poate intra in calculator (pana acum nu s-a putut intra cu vag-com si alte programe in ABS).

Acum, dupa logica mea care nu stiu daca e buna sau nu, codurile pieselor ar trebui sa fie compatibile intre ele. Adica pompa cu codul de pe pompa veche + calculator cu codul de pe calculatorul vechi.

Ce-i drept, cam am emotii. Luni vine pompa, marti ma duc sa vad care e treaba.
Răspunde
#10
Problema rezolvata. Pompa a fost inlocuita cu succes, pomul de Craciun din bord s-a stins.
Răspunde


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Probleme Motor Leon 1.9 TDI ASV - AJUTOR Valentines 2 611 04-04-2023, 05:37 PM
Ultimul mesaj: Valentines
  Probleme motor jambo1980 0 1,444 20-07-2019, 10:39 PM
Ultimul mesaj: jambo1980
  Probleme Sonda lambda aalin_us 4 4,007 01-10-2018, 02:45 PM
Ultimul mesaj: Adrian Viorel
  Probleme Clima, presostat iesit wolfram 1 2,027 30-06-2018, 11:08 AM
Ultimul mesaj: wolfram
  probleme inchidere centralizata din cheie dandanut13 0 5,026 23-09-2015, 10:48 AM
Ultimul mesaj: dandanut13
  Probleme egr 1.9tdi 1p b26png 0 5,991 12-09-2014, 03:08 AM
Ultimul mesaj: b26png
  Probleme egr 1.9tdi 105cp b26png 0 6,088 12-09-2014, 03:07 AM
Ultimul mesaj: b26png
  Probleme cu calculatorul motor albuflorin 0 3,973 19-06-2014, 01:05 PM
Ultimul mesaj: albuflorin
  Probleme injectoare? klax187 0 3,167 15-10-2013, 05:43 PM
Ultimul mesaj: klax187
  Salut probleme cu sonda landa 1,4 tsi albuflorin 0 3,012 20-03-2013, 03:26 PM
Ultimul mesaj: albuflorin

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)