Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleme intampinate la un Seat Cordoba
#1
Salutare !

Sunt nou pe forum, asa ca o sa prezint pe scurt masina: Seat cordoba 2006 (ultima versiune aparuta) 1.4 benzina 85cp, culoare: Rosu.
Habar n-am daca trebuie postat intr-o anumita categorie ceea ce urmeaza sa zic.
Masina a fost achizitionata in 2006 din reprezentanta Seat (Dona) Constanta cu 200m la bord.
Indicatorul de combustibil aproape ca trebuia sa indice cu minus, cantitatea de benzina cu care mi-a fost livrata masina.
Si incepand din acel moment am avut o gramada de probleme cu ea.
Mentionez ca problemele nu sunt in ordine croonologica si sigur nu sunt toate pentru ca le-am mai uitat de-a lungul timpului.
- la cateva zile dupa achizitia masinii a trebuit sa o aduc in service deoarece aparatoarea de noroi ( plasticul de sub aripa), nu era modelat bine, astfel incat la viraj maxim roata lovea in el. S-a rezolvat cu ajutorul unui feon de temperaturi inalte.
- Incuietoarea de la portbagaj a cedat destul de repede; astfel ca m-am ales cu inca o cheie pt portbagaj; noroc cu inchiderea centralizata ca nu trebuie sa tin ambele chei la mine.
- Boxele au cedat in primii 5000 km, in conditiile in care nici nu ascultam muzica data la maxim, sa zic ca ascultam la 3/4 din volum cel mai mult. S-au schimbat pe garantie; dupa care le-am schimbat eu si am tras boxe si in spate.
- Pe portiere exista un fel de carton ce se lipeste pe tabla nu stiu la ce ajuta; dar stiu ca daca se dezlipeste nu mai poti cobora geamul de la portiera respectiva deoarece acesta nu ii mai permite. Demontat scos cartonul vechi , lipit altul.
- Cablurile de la luminile din spate ce trec prin portbagaj s-au taiat; astfel ca toate luminile de pe spate + inchiderea centralizata de la portbagaj nu mai functionau. Am luat cablu cu cablu, am pus cleme pt conectat cabluri, cate 2 la ambele capete si cablu siliconat, astfel ca daca se mai taie pe viitor schimb doar bucatica de cablu dintre cleme. La Seat schimba cablurile in intregime si costa cam 250 lei;eu am rezolvat cu 20lei + garantia ca data viitoare o sa rezolv mult mai repede daca se mai intampla . P.S. inca mai am cablu de rezerva.
- Proiectorul din dreapta cred ca are norma de ars becuri, unul la doua luni. Inca continui sa schimb cand se ard.
- Parbrizul s-a fisurat - 3 zile au fost cam minus 10 - 15 grade, nu am clintit masina, iar cand am plecat cu ea si am coborat de pe trotuar care oricum are ciment turnat ca sa faca o coborare lina, datorita contorsiunii fiarelor ( cred eu) s-a fisurat. Exista casco.
- Amortizoarele portbagaj au cedat. Cumparat si inlocuit.
- Vara asta m-am confruntat cu mirosul neplacut venit pe instalatia de ventilatie. Daca porneam AC nu mai mirosea. Dupa multe spalaturi cu diverse solutii si odorizante ( sau poate ca din cauza ca a venit frigul ); nu mai miroase, + filtru polen schimbat, data grila jos de la stergatoare adunat frunze si spalat acest locas.
Ultimele intrate in lista si pe care nu reusesc sa le rezolv datorita finantelor reduse si lipsei de timp: ACCEPT SFATURI, PROPUNERI,IDEI SI SOLUTII
- Trage destul de tare stanga. Am fost am reglat unghiurile, sunt in parametrii normali, ea tot in stanga se duce.
- Busonul de la rezervor nu se mai incuie. Nu stiu cum as putea sa-l desfac sa vad poate este vreun arc ceva, se invarte cheua in gol (Nu mai vreau inca o cheie si pentru rezervor)
- Becul de la rotita de lumini, chiar cel de pe aceasta rotita se aprinde cand are el chef, dar nu prea are. ( Metinez ca pe aceasta rotita este aceea dunga rosie si pictograma care lumineaza in intuneric cand ai luminile stinse, dar contactul pus; la mine liniuta lumineaza, pictograma nu)
- Ultima dar cea mai serioasa si grava; masina in ultimul timp are toane in sensul ca nu trece de 3000 de turatii, indiferent daca stau pe loc sau daca ma aflu in orice viteza, merge in viteza respectiva pana ajunge la 3000 de turatii, atunci cand ajunge la acest numar de turatii parca ar fi limitata. Pentru mai multe detalii si coduri de eroare o sa scriu special o tema doar pentru el. Acesta problema nu este permanenta; se intampla sa mearga normal si dintr-o data sa intre in aceasta transa, iar daca am cumva viteza ce solicita un numar de turatii mai ridicat, face frana de motor pana ajunge la 3000 RPM
Nu vreau sa considerati acest topic o antireclama, poate chiar puteti sa oferiti ajutor. Sper sa nu va confruntati cu nici un fel de problema.
DRUM BUN!

Tin sa mentionez ca toate reviziile au fost facute la timp (este drept ca la reprezentanta au fost facute doar cat timp a fost masina in garantie) + distributia schimbata la timp ( tind sa cred ca de aici m-am ales cu problema legata de turatii, dar nu am dovada)
Răspunde
#2
incearca si tu sa scrii pe sectiunea "cordoba"
Aici doar se intampina noii membrii
\Bine ai venit printe noi Wink
Răspunde


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  SEAT Cordoba 1.4 16v 75hp 2005 Reptil3 1 287 13-08-2023, 07:02 PM
Ultimul mesaj: Reptil3
  Diverse Probleme / Defectiuni c0xty 2 22,425 03-07-2020, 07:01 PM
Ultimul mesaj: Alexandru78
  Seat Ibiza 2005- probleme climă andreeamonicaa 0 1,545 04-03-2020, 01:19 PM
Ultimul mesaj: andreeamonicaa
  Seat ibiza fr 2.0 Alexandru Florin 0 1,884 01-04-2019, 11:23 AM
Ultimul mesaj: Alexandru Florin
  Seat Altea 1.6 Disel Ecomotive 2011 FLORINEL 0 1,975 04-04-2018, 08:58 AM
Ultimul mesaj: FLORINEL
Photo Seat Leon 1m 1.9 TDI ARL munteanuiulian 1 2,560 20-10-2017, 08:53 AM
Ultimul mesaj: tudor25
  Seat Leon 1M 1.9TDI 90CP AndreiL 1 7,323 03-07-2016, 04:22 AM
Ultimul mesaj: c0xty
  Seat Ibiza 6L 1.4 16V 2003 alex899 1 5,285 03-07-2016, 04:21 AM
Ultimul mesaj: c0xty
  Seat Leon II adryan353 0 4,838 15-09-2015, 04:52 PM
Ultimul mesaj: adryan353
  seat leon 1.9 tdi 115 cp alyynn 0 5,925 16-03-2015, 08:44 PM
Ultimul mesaj: alyynn

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)