Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noul SEAT Leon
#1
Noul SEAT Leon: unde design-ul intalneste tehnologia

/ Design unic si utilitate perfecta
/ Primul din segmetnul sau dotat cu faruri cu tehnologie full LED
/ Eficienta extraordinara, ajutata de o caroserie usoara
/ Tehnologii invoative pentru siguranta si conectivitate
/ Calitate rafinata, stil premium

Disponibilitatea tehnologiei full-LED pe Noul Leon este o miscare de pionierat pentru SEAT, fiind primul care ofera aceasta inovatie in segmentul compact. Aceasta tehnologie combina designul uimitor cu iluminarea exceptionala.

„Noul Leon condenseaza toate punctele forte ale brandului SEAT mai mult ca oricand pana acum. Este o masina cu un caracter sportiv si atuuri puternice. Aduce calitate si tehnologii din clasa mare in segmentul compact. Leon este un pas decisiv in strategia de crestere a brandului SEAT. La fi lansat spre sfarsitul acestui an, in varianta 5 usi si va creste prin variante viitoare dezvoltand o familie infloritoare“ a declarat James Muir, Presedintele SEAT S.A.

Noul Leon este de admirat de asemenea si pentru utilitatea sa excelenta. Combina un exterior mai compact cu unul interior mai mare decat pana acum. Materialele premium si precizia finisarii plaseaza Leonul in fruntea competitiei.

Fiecare unitate de putere este printre cele mai bune din clasa sa in termeni de eficienta si emisii. Cel mai bun din acest punct de vedere este Leon 1.6 TDI cu sistem Start/Stop. Are un consum mediu de 3.8 l/100 km si emisii estimate de 99 g CO2.

„Noul Leon este o masina cu totul noua si deschide un nou capitol pentru SEAT. Combina noul limbaj de design dinamic de la SEAT cu cea mai noua tehnologie. Detalii fine si design precis, mai ales la interior, reflecta standardul inalt al finisarii din Noul Leon“ explica Dr. Matthias Rabe, Vice-Presedinte de Cercetare si Dezvoltare pentru SEAT S.A.

Dr Rabe a adaugat: „Construit pe arhitectura comuna a grupului Volkswagen care beneficiaza de o proiectare orientata catre reducerea greutatii, Noul Leon ofera o performanta impresionanta, cu emisii reduse de CO2 si consum de combustibil. Ca o concluzie, Noul Leon ofera o experienta de condus emotionala, eficienta excelenta, un design impresionant si un grad mare de utilitate. “

Design – pur si simplu emotionant

“Datorita caracterului sau dinamic, Noul Leon inspira incredere in sine. Are un aspect determinant,“ spune Alejandro Mesonero-Romanos, designer-ul sef de la SEAT. „Pastreaza un grad inalt de frumusete si sportivitate.“

Tot el adauga: „Are volume extrem de bine proportionate, cu o usoara deplasare a centrului optic catre rotile din spate, in timp ce mentine o tranzitie fluida intre bara fata si cabina. Suprafetele au fost sculptate drastic de jur imprejur pentru a creste aspectul tridimensional, multumita efectelor de lumina si umbra. Liniile sale de caracter arata pura asertivitate, ca de exemplu forma exterioara a farurilor si a blocurilor optice spate. In final, cred cu tarie ca Noul Leon este o masina plina de caracter.“

Cu 4.26 metri lungime, Noul leon este cu 5 centimetri mai scurt decat predecesorul sau, in timp ce ampatamentul este mai mare cu aproximativ 6 centimetri. Aceasta combinatie
permite console fata si spate mai scurte, scotand in evidenta prezenta vizuala puternica a rotilor, in timp de ofera un beneficiu practic cum ar fi spatiul interior, in mod special pentru scaunele pasagerilor din spate, precum si in compartimentul de bagaje.

Linia unghiulara a farurilor este o caracteristica specifica noului limbaj de design de la SEAT, perfect integrat in noua forma sculpturala a Leonului. Farurile cu tehnologie full LED sunt disponibile pentru prima data in clasa compacta. Noile faruri ofera un look de neconfundat fetei autovehiculului. Pe langa acestea, Noul Leon are acum o semnatura distincta datorita includerii farurilor de zi cu tehnologie LED.


Din profil, Noul SEAT Leon arata ca o sculptura pe roti. Linia dinamica, o caracteristica definitorie merge spre spate peste pasajele rotilor. Este o reminiscenta a tensiunii unui muschi bine instruit. Stalpii trapezoidali sunt o caracteristica a Leonului, precum si cel de-al treilea geam scurt.

Spatele Noului SEAT Leon a fost modelat drastic, logo-ul face parte in continuare din sistemul de deschidere a portbagajului. Blocurile optice spate modelate in forma de pana subliniaza amploarea si sunt de asemenea disponibile cu tehnologie LED.

Interiorul – confortabil si premium

Elegantul design exterior al Noului Leon continua la interior, care are un aspect curat,
luminos si ordonat. Bordul este neconventional si elegant, cu un design in doua nuante care pare ca ar pluti in aer. Detalii fine subliniaza standardele inalte de maiestrie ale Noului Leon – detalii ca guri de ventilatie largi, butoanele de control pentru aer conditionat si forma tridimensionala a decoratiunilor.
Portbagajul are un volum de 380 litri, in jur de 40 l mai mult decat modelul precedent.

Descriind interiorul, Alejandro Mesonero-Romanos, desinger-ul sef SEAT, a spus: „Ne-am setat obiectivul de a dezvolta un interior care sa ofere o ambianta expresiva, eleganta si primitoare. Calitatea materialului, imbinarile si finisarile, atentia la detalii sunt cel putin la fel de bune precum poti gasi in segmentul imediat urmator.“

„Designul bordului respecta noua noastra filozofie de interior, cu o puternica orientare catre sofer. Aceasta caracteristica accentueaza ergonomia, oferind in acelasi timp designe-ului o senzatie atractiva si sportiva. Interiorul a fost desenat astfel incat Noul Leon si soferul sa se simta ca un intreg.“

Caroseria – usoara si solida

Noul SEAT Leon foloseste o noua arhitectura ce permite inginerilor sa pozitioneze axul frontal cu 40 de milimetri mai in fata. Rezultatele se vad intr-un ampatament mai lung si o distributie echilibrata a sarcinii pe punti – factori care imbunatatesc considerabil confortul si manevrabilitatea sportiva.

Multumita unei tehnici de constructie avansate si utilizarii unor materiale usoare in construirea caroseriei, greutatea totala a fost redusa cu 90 de kilograme in comparatie cu versiunea anterioara.

Condusul – puternic si efficient

SEAT trimite Noul Leon in lupta cu o serie de motoare puternice si eficiente TDI si TSI, pornind de la 1,2 l pana la 2,0 l. Toate motoarele sunt dotate cu injectie directa si turbo supraalimentate; au fost proiectate pentru a reduce frecarile interne si pentru a atinge rapid regimul optim de functionare. In comparatie cu predecesorii lor, consumul de combustibil este redus cu pana la 22%.

Motorul de 1,6 TDI dezvolta 77 kW (105 CP) si un cuplu de 250 Nm. In versiunea Ecomotive cu sistemul Start/Stop si recuperare a energiei, consuma doar 3.8 litri de motorina la 100 km in sistemul NEDC, reprezentand 99 de grame de emisii de CO2/km. Motorul de 2.0 TDI reproiectat consuma in jur de 4.0 litri la 100 km in varianta Ecomotive. Cu 110 kW (150 CP) si un cuplu de 320 Nm, este cel mai puternic pentru Leon.

SEAT va extinde rapid lista de motoare. La inceputul lui 2013 vor fi disponibile 1,2 TSI in doua versiuni cu 63 kW (86 CP) si 77 kW (105 CP), motorul de 1,4 TSI cu 90 kW (122 CP) si, in fruntea motoarelor pe benzina, cel de 1,8 TSI cu 132 kW (180 CP), cu o combinatie de injectie directa si indirecta. Gama de motoare diesel va creste cu variantele 1,6 TDI cu 66 kW (90 CP) si noul 2,0 TDI cu 135 kW (184 CP). Acesta din urma cu un cuplu de 380 Nm.

In functie de motor, optiunile de transmisie sunt multiple: de la cea manuala in 5 sau 6 trepte pana de cutiile de viteze revizuite DSG in 6 si 7 trepte, cu dublu ambreiaj.


Noua functie Drive Profile de la SEAT disponibila pe varianta FR permite soferului sa varieze caracteristicile servodirectiei, raspunsul acceleratiei si zgomotul motorului printr-un sistem de actionare a sunetului – in trei moduri: eco, confort si sport. Exista si o setare individuala pentru a personaliza toate aceste caracteristici dupa preferintele soferului. Lumina de interior ambientala cu tehnologie LED se schimba in functie de setarile selectate: alb pe modulele eco si confort si rosu pe modulul sport.


Infotainment – modern si flexibil

In Noul Leon, SEAT ofera o gama larga de solutii actualizate de infotainment. Baza este formata de sistemul de operare Easy Connect, care controleaza functiile de entertainment si comunicare SEAT Sound Systems, la fel ca si o multime de functii printr-un touch screen foarte sensibil.

Media System Touch este primul nivel disponibil – radio cu un slot de card si patru boxe pentru varianta Reference si un ecran de 5‘‘. Variantele de echipare Style si FR vin cu Media System Colour, cu si mai multe culori si o calitate ridicata, CD cu 6 boxe in standard (8 pentru FR); se conecteaza cu dispozitive externe prin Bluetooth, USB sau Aux-in. Functiile masinii pot fi controlate prin ecranul de 5“ cu touchscreen.

Media System Plus are un ecran cu touchscreen de 5.8“ cu grafica tridimensionala in high definition, conectivitate la iPod, un tuner DAB optional si recunoastere vocala. Sistemul vine cu 8 difuzoare. Solutia de top incorporeaza sistem de navigatie care permite afisarea informatiei pe display-ul dintre vitezometru si turometru si care poate fi controlat prin recunoastere vocala. Sistemul audio SEAT Sound System (dotare optionala) are o reproducere clara a sunetului multumita celor 10 boxe si sub-woofer-ului.

Sistemele de asistare a soferului - inovatoare

Noul Leon seteaza referinte cand e vorba despre sistemele de asistare a soferului. Functia de detectare a oboselii recunoaste momentul in care soferul isi pierde concentrarea si ii sugereaza sa ia o pauza. In plus, o camera montata in spatele oglinzii retrovizoare gestioneaza atat asistenta la faza lunga a farurilor, care comuta automat intre faza lunga si scurta, si asistenta la pastrarea directiei care face corectii fine la servodirectie pentru a preveni trecerea peste liniile de marcaj.
Răspunde


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  SEAT EXEO - un nou model in gama SEAT tibiza 9 10,623 27-11-2009, 04:32 PM
Ultimul mesaj: spiner
  operatie de infrumusetare leon si altea andy 0 7,818 09-02-2009, 12:40 AM
Ultimul mesaj: andy

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)