Club SEAT Romania - Forum cu discutii despre modelele SEAT  

Înapoi   Club SEAT Romania - Forum cu discutii despre modelele SEAT > Modele Seat > Seat Toledo
Regulament Întrebări Frecvente Listă membrii Calendar Căutare Posturi astăzi Marchează forumuri ca citite

Răspuns
 
Instrumente subiect Moduri de afișare
  #1  
Vechi 05/11/2010, 19:52
adrian991 adrian991 este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 09 iul, 08
Posturi: 5
Question probleme pornire

Am probleme la pornire.
Nu porneste din prima (sau porneste mai greu) si se aprinde un senzor in bord. Porneste la a doua, a treia sau a patra cheie. Am pus-o pe tester (de doua ori, la doua service), au semnalat doua defectiuni , am schimbat senzorul de la axul cu came si senzorul de temperatura si nimic.
Aveti vreun sfat???
Ajutooor!!!!!!

Ultima modificare făcută de adrian991; 05/11/2010 la 20:25..
Răspunde cu citat
  #2  
Vechi 15/01/2011, 01:58
landronic landronic este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 31 oct, 08
Posturi: 3
Implicit Probleme pornire Seat Toledo 1,6 motor AKL.

Citat:
Postat în original de adrian991 Vezi post
Am probleme la pornire.
Nu porneste din prima (sau porneste mai greu) si se aprinde un senzor in bord. Porneste la a doua, a treia sau a patra cheie. Am pus-o pe tester (de doua ori, la doua service), au semnalat doua defectiuni , am schimbat senzorul de la axul cu came si senzorul de temperatura si nimic.
Aveti vreun sfat???
Ajutooor!!!!!!
Salut!
Am un Seat Toledo din 2000 motor 1,6 AKL cu 8 supape.
De vreo 2 ani ma chinuie rau masina asta.Am bagat la bani in ea de m-am saturat,de la releul de semnalizare pana la a schimba chiloasa motorului,inlocuirea a patru casete de directie,din 6 in 6 luni schimb bieletele la caseta de directie,repar geamurile pe fata din an in an si multe altele.
De ceva timp insa,nu mai porneste bine si atunci cand reusesc sa o pornesc,dau la automat vreo 20 de chei.Am suprasolicitat si electromotorul si aproape ca l-am uzat prematur si tot nu reusesc sa-i dau de capat.
In VAG am 3 erori ,una 00515 -Hall Traductor-No signal, a-doua:Sonda Lambda(Oxigen Senzor) Upper limit si a-treia eroare :Oxigene Senzor -Intermitent signal-Short to plus.
Daca anulez ultimele 2 erori,motorul functioneaza relativ bine,pentru cateva minute dupa care,reapar erorile traductorul hall-no signal si Oxigene senzor-Upper limit,asta dupa ce opresc motorul si-l repornesc.
Sa fie oare erorile astea stocate in memoria ECU si nu le pot sterge?(anula).
Pornirea grea este la fel ca si cum instalatia de benzina(pompa electrica-traseul pana la injectie) nu se alimenteaza sau nu ar avea presiunea suficienta de alimentare~3 atm.parca ar trebui sa faca pompa de benzina.
Astept niste idei si pareri din partea d-voastra si poate o vom rezolva intr-un fel,poate stie cineva sau s-a lovit cineva de probleme asemanatoare.
O zi buna tuturor!
Răspunde cu citat
  #3  
Vechi 15/01/2011, 08:34
Avatarul lui alinush
alinush alinush este deconectat
Senior Member
 
Data înscrierii: 15 sep, 08
Posturi: 132
Implicit

Nu-s mare meserias, dar iti dau niscai idei
1. Daca ai erori la sonda lambda...nu-si revine daca le stergi ...inseamna ca e dusa si trebuie schimbata ...si p'orma o sa vezi ca merge masina altfel. Eu am schimbat-o la toate masinile pe care le-am avut.
2. Incerca sa schimbi si bujiile cu unele noi sau alt model. Exista cazuri in care la indicatia unor "meseriasi" s-au montat bujii nepotrivite...de aici si unele deficiente de functionare.
3. In functie de motor (in Euro 4 sau 5 nu se recomanda, cica) poti baga o solutie de curatare. Este bine cunoscuta calitatea indoielnica a benzinelor din RO ...de aici si problemele. Dar inainte de solutie ar trebui sa schimbi filtrul de benzina (daca nu l-ai schimbat deja)
Toate astea le-am testat pe pielea mea...asa ca nu vb din auzite.
Sper sa te ajute info
Bafta multa
Răspunde cu citat
  #4  
Vechi 15/01/2011, 16:53
Nedy_03 Nedy_03 este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 02 nov, 09
Posturi: 7
Implicit Sfaturi

Salut,

Si eu am avut sonda arsa si simptomele erau urmatoarele:
- la prima pornire dupa mai mult de 12 h , aprox, pornea si imediat dupa se oprea
- martor la bord aprons (motorasul ala portocaliu) , am resetat eroarea dar se reaprindea
- initial daca ma dadeam la ea dupa o repornire a motorului eroarea disparea , cand mergeam prin oras, se aprindea al loc. Am ous nu sh ce aditiv la un drum mai lung + benzina 100 si de atunci a ramas mereu aprins martorul, s-a ars de tot sonda
- am schimbat sonda ( pretul piesei noi 5 mil, luata de un prieten care are un service, cik pe piata ptr oamenii de rand care "n-au pe nimeni nicaieri" ca sa zic asa, e vreo 8 mil. Dupa ce am schimbat sonda masina merge si se aude altfel, deci pot spune ca a meritat investitia. La fel nu am am probleme la pornire, o ia din prima fara probleme.

Bafta,
Nedy
__________________
SEAT TOLEDO 2001 AUS 1.6 16 V 105 CP
Răspunde cu citat
  #5  
Vechi 15/01/2011, 23:11
landronic landronic este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 31 oct, 08
Posturi: 3
Implicit

Citat:
Postat în original de alinush Vezi post
Nu-s mare meserias, dar iti dau niscai idei
1. Daca ai erori la sonda lambda...nu-si revine daca le stergi ...inseamna ca e dusa si trebuie schimbata ...si p'orma o sa vezi ca merge masina altfel. Eu am schimbat-o la toate masinile pe care le-am avut.
2. Incerca sa schimbi si bujiile cu unele noi sau alt model. Exista cazuri in care la indicatia unor "meseriasi" s-au montat bujii nepotrivite...de aici si unele deficiente de functionare.
3. In functie de motor (in Euro 4 sau 5 nu se recomanda, cica) poti baga o solutie de curatare. Este bine cunoscuta calitatea indoielnica a benzinelor din RO ...de aici si problemele. Dar inainte de solutie ar trebui sa schimbi filtrul de benzina (daca nu l-ai schimbat deja)
Toate astea le-am testat pe pielea mea...asa ca nu vb din auzite.
Sper sa te ajute info
Bafta multa
Salut!
Nu cred ca sonda lambda este de vina,intrucat eroarea se poate sterge si reapare in timp.Nu am nici un bec de avarie pe tabloul de bord(diagnoza,etc.)aprins si deci,nu cred ca este ea de vina.Eroarea asta cu sonda lambda,descrisa de mine ieri,apare datorita faptului ca motorul nu functioneaza corect,deoarece nu percepe pozitia axei cu came(Hall) si implicit,motorul functioneaza dupa cum crede de cuviinta.Am inlocuit 3 sonde,din care,una noua si tot degeaba.No Signal.Daca ECu nu stie unde este pozitia axei corelata cu pozitia arborelui cotit(virblochen),normal ca nu va functiona bine nici sonda,care imi va da in continuare erorile de limita superioara maxima,pentru ca se incarca cu vapori de benzina nearsa.Am pus-o pe tester de gaze si sare de valoarea maxima admisa(benzina nearsa).Daca reusesc sa pot face ca traductorul; Hall sa functioneze,atunci ECU va face amestecul.ratia combustibil -aer optima si va functiona corespunzator,implicit va disparea si eroarea de sonda lambda,asa consider ca ar fi normal.
Nu-mi permit sa achizitionez inca o sonda Lambda noua si sa intampin aceeasi problema.
Referitor la bujii,le-am inlocuit pe toate 4 acum 6 luni si nu-i nici o diferenta.
Masina este un Euro2 amarat,filtrul de benzina l-am schimbat acum 2 luni,celallalt era destul de curat,dar,nu de acolo este problema.
Daca ar fi sigur 100% sonda,maine m-as duce la magazin,dar,asa am luat si senzorul la axa cu came si am dat 450 lei pe el degeaba,asa ca,nu-mi permit sa arunc cu banii iar degeaba.
Are 2 erori sonda Lambda:
1.Upper Limit
2.Short to plus-Intermitent.
Erorile astea sunt legate in lant,cea de-a doua eroare,apare numai cand si cand,prima fiind aproape in permanenta,.dar,se poate sterge pe moment si se activeaza din nou la prima pornire ratata a motorului.Am specificat ieri ca dau si 20 de automate pana sa porneasca.
Ce parere aveti?De 2 ani ma chinui asa,fara vlaga in motor si fara ardere completa a carburantului,cu depasiri greoaie si mers intrerupt al motorului,nici in 3 pistoane nici in 4,undeva pe la mijloc.
Cum anulez eroarea cu VAG-ul la sonda ,cum merge pe moment bine si pot tura motorul la 2-3000 de ture constant,cu ardere completa.
Mai vad eu motorul asta functionand bine?
Răspunde cu citat
  #6  
Vechi 02/02/2012, 09:49
VL02GEY VL02GEY este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 01 feb, 12
Posturi: 2
Implicit probleme pornire

Salutare, am si eu o problema cu seat-ul meu 1.9tdi din 2004.de cand cu frigul asta afara refuza sa mai porneasca, dau la automat , invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. M-am uitat in filtru si vine motorina deci nu e congelata in plus am dat filtrul jos si l-am curatat care e aproape nou si tot nu vrea.Am incercat sa o pacalesc cu rezistenta dar tot nu vrea.Motorul se invarte si ar da sa plece dar e ceva care nu-l lasa sa porneasca.bujiile le-am verificat si sunt bune.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute.
Răspunde cu citat
  #7  
Vechi 06/10/2012, 16:22
iamandi_marian2006 iamandi_marian2006 este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 04 mar, 11
Posturi: 7
Implicit

Citat:
Postat în original de landronic Vezi post
Salut!
Nu cred ca sonda lambda este de vina,intrucat eroarea se poate sterge si reapare in timp.Nu am nici un bec de avarie pe tabloul de bord(diagnoza,etc.)aprins si deci,nu cred ca este ea de vina.Eroarea asta cu sonda lambda,descrisa de mine ieri,apare datorita faptului ca motorul nu functioneaza corect,deoarece nu percepe pozitia axei cu came(Hall) si implicit,motorul functioneaza dupa cum crede de cuviinta.Am inlocuit 3 sonde,din care,una noua si tot degeaba.No Signal.Daca ECu nu stie unde este pozitia axei corelata cu pozitia arborelui cotit(virblochen),normal ca nu va functiona bine nici sonda,care imi va da in continuare erorile de limita superioara maxima,pentru ca se incarca cu vapori de benzina nearsa.Am pus-o pe tester de gaze si sare de valoarea maxima admisa(benzina nearsa).Daca reusesc sa pot face ca traductorul; Hall sa functioneze,atunci ECU va face amestecul.ratia combustibil -aer optima si va functiona corespunzator,implicit va disparea si eroarea de sonda lambda,asa consider ca ar fi normal.
Nu-mi permit sa achizitionez inca o sonda Lambda noua si sa intampin aceeasi problema.
Referitor la bujii,le-am inlocuit pe toate 4 acum 6 luni si nu-i nici o diferenta.
Masina este un Euro2 amarat,filtrul de benzina l-am schimbat acum 2 luni,celallalt era destul de curat,dar,nu de acolo este problema.
Daca ar fi sigur 100% sonda,maine m-as duce la magazin,dar,asa am luat si senzorul la axa cu came si am dat 450 lei pe el degeaba,asa ca,nu-mi permit sa arunc cu banii iar degeaba.
Are 2 erori sonda Lambda:
1.Upper Limit
2.Short to plus-Intermitent.
Erorile astea sunt legate in lant,cea de-a doua eroare,apare numai cand si cand,prima fiind aproape in permanenta,.dar,se poate sterge pe moment si se activeaza din nou la prima pornire ratata a motorului.Am specificat ieri ca dau si 20 de automate pana sa porneasca.
Ce parere aveti?De 2 ani ma chinui asa,fara vlaga in motor si fara ardere completa a carburantului,cu depasiri greoaie si mers intrerupt al motorului,nici in 3 pistoane nici in 4,undeva pe la mijloc.
Cum anulez eroarea cu VAG-ul la sonda ,cum merge pe moment bine si pot tura motorul la 2-3000 de ture constant,cu ardere completa.
Mai vad eu motorul asta functionand bine?
Daca esti sigur ca sonda LAMBDA este cea noua pe care ai cumparat-o tu si nu cea veche pe care "meseriasii" doar au curatat-o si au pus-o la loc iti recomand sa resetezi tot ce este de resetat prin resoftarea calculatorului de bord ! Gasesti destui baieti capabili care sa faca asta ! de obicei aceia care au soft-uri pt SKODA, VW, AUDI, au si pt SEAT ! Daca bujiile sunt acelea recomandate de fabrica ar trebui vazut cum stai cu EGR-ul care la benzina se mai numeste si VDO ! Aceasta clapeta, face amestecul corect intre aer si benzina si ii da vana motorului ! Scimba si filtrul de aer, un lucru foarte util de care multi dintre noi nu tin seama ! BAFTA MULTA !
Răspunde cu citat
  #8  
Vechi 06/10/2012, 16:32
iamandi_marian2006 iamandi_marian2006 este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 04 mar, 11
Posturi: 7
Implicit

Citat:
Postat în original de VL02GEY Vezi post
Salutare, am si eu o problema cu seat-ul meu 1.9tdi din 2004.de cand cu frigul asta afara refuza sa mai porneasca, dau la automat , invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. M-am uitat in filtru si vine motorina deci nu e congelata in plus am dat filtrul jos si l-am curatat care e aproape nou si tot nu vrea.Am incercat sa o pacalesc cu rezistenta dar tot nu vrea.Motorul se invarte si ar da sa plece dar e ceva care nu-l lasa sa porneasca.bujiile le-am verificat si sunt bune.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute.
Curata EGR-ul este posibil sa fie murdar ! Un sfat pt toti cei care au masini pe motorina : CAND AJUNGETI ACASA PARCATI MASINA FARA SA O OPRITI TIMP DE 3-5 minute pt a da posibilitatea ca sa nu se mai faca condens si sa va chinuiti la pornire ! Cei care mergeti mai mult prin oras, este bine sa mergeti cu masina putin mai turata ca sa nu imbacsiti EGR-ul si toba catalitica ! Sunt modele care curata singure toba dar lichidul de curatare este scump ! Sper sa fie ceea ce ti-am recomandat eu ! Bafta !
Răspunde cu citat
  #9  
Vechi 06/10/2012, 16:44
iamandi_marian2006 iamandi_marian2006 este deconectat
Junior Member
 
Data înscrierii: 04 mar, 11
Posturi: 7
Implicit

Citat:
Postat în original de landronic Vezi post
Salut!
Am un Seat Toledo din 2000 motor 1,6 AKL cu 8 supape.
De vreo 2 ani ma chinuie rau masina asta.Am bagat la bani in ea de m-am saturat,de la releul de semnalizare pana la a schimba chiloasa motorului,inlocuirea a patru casete de directie,din 6 in 6 luni schimb bieletele la caseta de directie,repar geamurile pe fata din an in an si multe altele.
De ceva timp insa,nu mai porneste bine si atunci cand reusesc sa o pornesc,dau la automat vreo 20 de chei.Am suprasolicitat si electromotorul si aproape ca l-am uzat prematur si tot nu reusesc sa-i dau de capat.
In VAG am 3 erori ,una 00515 -Hall Traductor-No signal, a-doua:Sonda Lambda(Oxigen Senzor) Upper limit si a-treia eroare :Oxigene Senzor -Intermitent signal-Short to plus.
Daca anulez ultimele 2 erori,motorul functioneaza relativ bine,pentru cateva minute dupa care,reapar erorile traductorul hall-no signal si Oxigene senzor-Upper limit,asta dupa ce opresc motorul si-l repornesc.
Sa fie oare erorile astea stocate in memoria ECU si nu le pot sterge?(anula).
Pornirea grea este la fel ca si cum instalatia de benzina(pompa electrica-traseul pana la injectie) nu se alimenteaza sau nu ar avea presiunea suficienta de alimentare~3 atm.parca ar trebui sa faca pompa de benzina.
Astept niste idei si pareri din partea d-voastra si poate o vom rezolva intr-un fel,poate stie cineva sau s-a lovit cineva de probleme asemanatoare.
O zi buna tuturor!
Daca ai schimbat asa des bieletele si casetele de directie inseamna ca pleci cu scartaiala de pe loc sau faci curse cu masina sau nu ierti gropile si canalele ! Masina de care spui este o masina foarte buna eu insami am avut pana acum cateva luni una asemanatoare dar cu cutie de viteze automata ! Sfatul cel mai bun este sa schimbi mecanicul si service-ul ! Iti recomand sa mergi cu masina la service-ul de la intrarea spre Jilava pe stanga cum mergi dinspre piata Progresul spre Gara Progresul imediat dupa ce treci de calea ferata de la Gara Progresul ! Acolo mi-au recomandat mie cei de la RAR ca fiind oameni foarte seriosi si au avut dreptate ! BAFTA MULTA !
Răspunde cu citat
Răspuns


Instrumente subiect
Moduri de afișare

Permisiuni postare
You may nu post new threads
You may nu post replies
You may nu post attachments
You may nu edit your posts

vB code is Pornit
Zâmbete este Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Schimbă forum


Fus orar: GMT +2. Acum este ora 05:37.


Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Traducere vBulletin® 3 în Română roStyles.com
Copyright ©2007 - 2016 Club Seat Romania